Každý vie, kto je najprominentnejší majiteľ Mercedesu GLS v modifikácii Maybach na Slovensku. Veď ho má Rytmus, ktorému ho, podľa jeho vlastných slov priniesla korona. Každý si ten čas spravil ako si vedel a práve Patrik ho využil naozaj spektakulárne s novým autom. Akurát teraz má možnosť na vylepšenie svojho tátoša, lebo Brabus predstavil svoju vlastnú novú verziu s označením Brabus 900.
Ako základ pre úpravu poslúžil Maybach GLS 600, ktorý má štandardne štvorlitrový benzínový osemvalec. Lenže Brabusu toto nestačilo a posunul objem zo 4,0 na 4,5 litra. Tento motor úpravca volá Brabus Rocket 900 V8. Okrem zvýšeného zdvihového objemu sa o zvýšený výkon starajú dve obrovské turbá, ktoré zvyšujú aj prepĺňiací tlak.
Celkový výkon tohoto monštra je 663 kW, čo je naozaj 900 koní a krútiaci moment vôbec nezaostáva. Ponúka hodnotu 1 250 Nm. To sa ale stále bavíme o agregáte. Pre reálne použitie v aute musí mať určité reštrikcie. Kvôli výdrži prevodovky je krútiaci moment znížený na 1 050 Nm. Toto je nevyhnutné, aby Brabus mohol poskytovať záruku na 3 roky alebo 100 000 km.
Ku takémuto motoru Brabus pripravil aj nový nasávací systém, palivovy systém a výfukový systém je zase kompletne z nehrdzavejúcej ocele. Aj keď sa to pre Maybach príliš nehodí, tak má vodič možnosť aktívne meniť zvuk pomocou klapiek vo výfuku, ktorý ústi štyrmi hranatými koncovkami. Práve tieto koncovky si vyžiadali aj modifikáciu nárazníka. Celkovo sa Brabusu podarilo trochu zmeniť vizáž inak luxusne vyzerajúceho obra s dĺžkou viac ako 5 metrov.
Veľa z karbónových doplnkov je prispôsobených v aerodynamickom tuneli, aby nevytvárali sily spôsobujúce zdvih karosérie vo vyšších rýchlostiach. Celkom masívne pôsobia aj 24-palcové kované disky Monoblock M. Brabusu sa podarilo trochu zasiahnuť aj do interiéru, ktorý je kombinovaný z čiernej a bledej kože. Avšak toto sa bavíme o prezentačnom kuse. Konkrétny zákazník si vie svoj vlastný raketový Maybach prispôsobiť svojim vlastným požiadavkám.